על פי הסדר פשרה בתביעה ייצוגית 35238-11-14, אם רכשתם מאתנו מקרר או מקפיא בתקופה שבין 17.11.2007 ועד 17.11.2014 אתם זכאים לאחריות ושירות על חשבוננו,

בהתאם לפסק הדין בתביעה והוראות כתב האחזקה שאושר על פיו – כל זאת בתוקף עד ה 30.10.2017

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 03-9212350 (שירות לקוחות – שלוחה 3)

או במייל info@golan-westline.co.il

 

 

According to the settlement agreement on class action no. 35238-11-14, customers who have purchased a refrigerator/freezer from us between November 17 2007 and November 17 2014, are entitled to extended warranty and service on our account,  in accordance with the judgment in the above claim and subject to the terms of the warrantee letter approved thereto- all in effect.

Valid until October 30 2017

Please contact us by phone (03-9212350 – service department – extension 3) or via email info@golan-westline.co.il

 

 

 حسب اتفاق التسويه في الادعاء المعروض
اذا اشتريت منا ثلاجه او فريز في الفتره بين 17/11/2007 حتى يوم 17/11/2014
تستحق كفاله وخدمه على حسابنا .
حسب قرار المحكمه وحسب تعليمات كتاب الحيازه للمنتوج والذي تم الموافقه عليه حسبها حتى موعد 30/10/2017 .

 

תעודת אחזקה למקרר

הודעה בדבר זכאות לקבלת אחריות למקרר שנרכש מהחברה

בקשה לאישור הסדר פשרה