בתחילת החודש ציין מותג היוקרה הבינלאומי SMEG את הפתיחה החגיגית של אולם התצוגה החדש שלו בהרצליה בסימן SMEG – It’s all about art.
המותג SMEG מתמחה כבר למעלה מ-70 שנה בפיתוח, עיצוב וייצור של מכשירי חשמל לבית ולמטבח, המתאפיינים בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, חלקן פרי פיתוח של מעבדות הפיתוח הפנימיות של SMEG, ובעיצובים מרהיבים במגוון רב של סגנונות, להתאמה מושלמת לכל חלל ביתי.
באירוע ההשקה המרגש התארחו לקוחות החברה, מעצבים ואדריכלים ושותפים לדרך ארוכת השנים של מותג היוקרה SMEG בישראל, וכיבד את האירוע בנוכחותו גם מר זבארוני המר, מנכ”ל חברת SMEG העולמית.
חלל התצוגה המרשים עוצב על ידי האדריכל גיל מיכאל, בתקציב של כ-2 מיליון ₪.
באירוע המרגש הוצג שיתוף פעולה אומנותי ייחודי בין המותג SMEG לבין האמן ניר פלד, בעל המותג PILPELED, אשר עיטר מוצרי בוטיק של SMEG והעניק להם מפרשנותו העיצובית המרעננת.
על הקולינריה באירוע הופקד קייטרינג פלפל בבעלות טל חובש.
דרור בקשי ושלי בקשי, בעלי חברת גולן ווסט ליין, היבואנית הרשמית של SMEG בישראל אירחו במקום באירוע מרשים שכלל גם מופע מוסיקלי, את דורית סלע וניצן הורוביץ, כרמית ומיקי נעימי, רינת ומוטי כוזהינוף, חיליק לסרי, אביב משה, פרנק אזולאי ועוד רבים.